TradeDoubler Verification

onsdag den 21. august 2013

Nyt kapitel

I dag har jeg modtaget nøglen til den nye "lejlighed". SO EXITED! Og så har jeg bestilt mobilt bredbånd fra Oister, så jeg kan opretholde min skolegang og bibeholde min blog. Desværre er hyblen indrettet, så jeg kan ikke medbringe møbler. Men jeg kommer til at have hvad jeg har brug for. Dette er den første dag, af  resten af mit liv.
Jeg har fået rykket det første læs tøj derhen, så nu mangler jeg bare resten, for at at det bliver mit hjem.
Og indkøb.. Jeg håber, at min økonomi kan klare det, men hvorfor skulle det ikke det? Jeg har jo lister over hvordan man sparer, 1000 kogebøger og en kæreste der ikke er længere end 20 meter væk.
Voksenliv, her kommer jeg!

Jeg tror også når nu jeg flytter, så har jeg nok indhold i mit liv til at min blog bliver værd at læse. Og ro nok til at læse selv.
Uh, jeg føler at der er en masse ting jeg skal have anskaffet mig, men jeg må nok holde mig selv lidt nede. Udeboende S.U. er ikke så meget vildere end hjemmeboende, og så koster mit internet også lidt. Men nu starter jeg i det små, at forberede mig på det virkelige liv. Jeg kan næsten ikke vente!

Jeg fik også snakket med min mentor i går, og fik flyttet de fag der overlappede hinanden. Så alt i alt er tingene begyndt at flaske sig for mig.

Og så er der fælles kaffe hver mandag og fredag! Og hvis I ikke ved det, så er jeg afhængig af kaffe.. Jeg må også huske at få pakket mit kaffe..


Ses derude smukke mennesker!

p.s. Hvad er det ultimative must, når man flytter ind et nyt sted?



Ingen kommentarer:

Send en kommentar