TradeDoubler Verification

søndag den 18. august 2013

A gamers track

For cirka et år siden, introducerede min kæreste mig for PewDiePie. Senere overtalte han mig til at spille To the Moon, Little Inferno og nu Binding of Isaac. Og jeg er blevet besat af det.
Min kæreste er så stolt over at han forvandler mig til en gamer. Så jeg slog ham. I Tekken.

Og nu hvor jeg vlogger lidt (eller i hvert fald, har mit videokamera med mig overalt) så er begyndt at teste screen'o'matic, som optager ens spil og ens reaktion på webcam. Der er én kort video oppe på youtube nu, men har planer om at lave flere. Det er lidt svært lige nu da min mor bliver sindsyg af lyden af mine spil, og nok heller ikke bliver begejstret af mig der snakker med mig selv. Men forhåbentlig får jeg taget mig sammen til optage noget mere, når jeg er alene hjemme (:

Hvad er jeres yndligsspil? Og har I nogle forslag til hvad jeg skal spille? (:

Min lille test af screen o matic

Ingen kommentarer:

Send en kommentar