TradeDoubler Verification

torsdag den 2. januar 2014

årets første

Så kom vi igennem den nat om året hvor flest mennesker er vågne, og hvor der ikke mangler våde varer eller larm. Jeg håber at I alle er kommet godt ind i det nye år med alle fingre i behold og højs lidt ondt i hovedet.

Helt personligt har jeg stadig tømmermænd, skønt jeg ikke føler at jeg drak særlig meget.

Men her kommer årets første blogindlæg og årets første bekendelse. Jeg kom sgu til at ryge en del smøger omkring nytår, og kom til at købe en pakke. Er lidt ked af at skulle falde i når man ikke havde røget i 2 uger. Men på den anden side, når jeg nu klarede det så flot før, så kan jeg sagtens gøre det igen.

Når man ser tilbage på året der gik, så var 2013 året, hvor jeg blev færdig på grundforløbet som grafisk tekniker, jeg startede på VUC, havde årsdag med min kæreste (vi havde faktisk halvandetårsdag forleden). Jeg stoppede med at ryge (begyndte også igen, men så kan jeg også skrive om det til næste år), jeg fik en kontaktperson, flyttede i husvildebolig, startede på angstdæmpende medicin, startede i gruppeforløb (som jeg er super glad for).

Noget der også er sket er noget planlægning, og mål man er kommet tættere på. Om 5 måneder afslutter jeg 5 fag og om et år er jeg halvvejs gennem min HF. Min kæreste og jeg har fundet en 2 års plan (som nok også er en 2 års plan til næste år), hvor vi skal have børn. Og om et halvt til et helt år ville vi gerne flytte sammen.
Jeg skal til at løbe, når jeg starter i gruppen igen og til februar kan jeg begynde at så mine krydderurter, som jeg fik i julegave.

Alt i alt ser fremtiden lysere ud, og jeg har en mavefornemmelse der siger mig, at finanskrisen lakker mod enden, og hvis jeg overholder min egen økonomiske plan, så er en fjerdedel af min kassekredit væk om et halvt år. Hvis jeg er så heldig at kunne finde et job, så vil det gå endnu hurtigere.

Jeg ser frem til at dele mine op- og nedture med jer, fordi I simpelthen har været så søde.

Hav et rigtig dejligt 2014 !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar