TradeDoubler Verification

fredag den 31. januar 2014

At glæde sig

Jeg glæder mig!
For min lørdag skal (forhåbentlig) tilbringes med min luksusluder (København). Og det er ikke helt tilfældigt at jeg vælger at tage derind lørdag den 1. februar! Der er faktisk flere grunde til det.

1. Der er kommet penge på kontoen, så jeg har faktisk råd til at tage afsted.
2. Bodum fejrer sin fødselsdag, og uddeler 900 gratis travelmugs i magasin, netop den 1. februar. (Fantastisk til en kaffeelsker som mig)
3. Jeg savner København!
4. Jeg har gavekort til H&M og Hillerød har ikke en HOME afdeling, og så er udvalget bare lidt større i København.
5. Der er glad kaffe overalt (Baresso)
6. .... Okay jeg kan ikke finde på mere, men København, kaffe og gratis ting er nok til at lokke mig afsted.

Og så vil jeg da også lige sprede budskabet, om at der er outletmesse i Frederiksborghallen i Hillerød d. 8. og 9. Februar, hvor man kan spare op til 82% på kendte mærkevarer!

Normal er jeg ikke til mærkevarer, men jeg har fribilletter og der er goodiebags. Og hvis man kan få noget kvalitet til en rimelg pris, så er det da værd at tage med!

Og så ligger min fødselsdag en lille uges tid ude i fremtiden, og man kan mærke at man føler sig gammel, når man ønsker sig købmandskurv og dørslag.

Jeg ønsker jer alle en dejlig weekend
(og jeg beklager at bloggen har været så stille, men det sker i slutningen af en måned, når internettet er brugt op)

Kys fra containeren :-*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar