TradeDoubler Verification

onsdag den 8. januar 2014

shoppetur

Jeg var idag ude og shoppe med min bedste veninde, og jeg fik mig disse herligheder (Jep tumpen her kom i tanke om at der jo er kamera på computeren, så nu får i lidt billeder).
Jeg synes selv jeg kom hjem med et ret god fangst.
Billedet til højre er to søde billeder fra genbrug. 10 kr. pr. styk! win!
Okay, indrømmet. Vi fik snakket lidt meget om babyer, og billederne fulgte lidt med snakken. Men de er nu også meget søde uden baby.
Jeg havde et gavekort til New Yorker på 300 kr, og det
 blev bl.a. brugt på to par bukser.
Efter mit vilde eventyr med tøj vask igår,
 gjorde mig opmærksom på mit mangel af bukser. 
79 kr. pr. styk


 Disse sko har jeg savlet over længe. Loafers med katte på. Og nu hvor de er på tilbud så er det jo der man må slå til. 59 kr
Desuden fik jeg mig også et par strømpebukser og 24 kr. tilbage. Jeg kan det shit med at finde billigt tøj.
I genbrug faldt jeg også over dette halstørklæde i en flot orange farve. Min veninde sagde, at hvis man gik i orange tøj, så ville man få det bedre i næste liv. Derfor går munke i orange tøj. 15 kr.

Nøj hvor er det lækkert med nyt tøj, men jeg skal nok snart rydde ud i det jeg allerede har (Der er begrænset med plads i min container). Måske skulle man sælge ud af det man har, eller tage på byttemarked eller bare donere til genbrugsen.

Nu vil jeg først og fremmest igang med lektierne igen (øv!)

Hav en dejlig (resten af) onsdag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar