TradeDoubler Verification

søndag den 12. januar 2014

nærmest hverdag

Så begynder hverdagen så stille også at snige sig ind på mig. Lidt øv, men det bliver også rart at føle at man laver noget fornuftigt igen. Jeg skal have dansk i morgen aften og jeg er bestemt ikke klar til det. Og så skal jeg begynde at løbe på torsdag. Puh. Men det kan måske hjælpe på mine søvnproblemer, hvilket er gået helt amok for tiden. Natten mellem torsdag og fredag sov jeg ikke, og fredag var jeg til fest og var først hjemme igen kl. 6 om morgenen.
Jeg forsøger også lidt at få sendt nogle ansøgninger ud så jeg evt. kunne få mig et job. Som jeg har nævnt tidligere så er penge ikke det jeg har flest af og der er så mange ting jeg godt kunne tænke mig. Men jeg har fået 3 afslag uden at komme til samtale. Det booster ikke ligefrem ens selvtillid, når man får afslag ud fra en ansøgning. Det er også derfor jeg søger efter alternativer til at få penge i kassen. Uh, derfor vil jeg også gerne takke jer der har haft brugt min guldkode på eovendo! Sidst jeg loggede ind fik jeg optjent 300 kr, som kommer ind på min paypal den første februar. Yay! I er simpelthen så søde!
Der er mange af de der "tjen penge på mærkelige ting" ting, jeg har deltaget i, hvilket har resulteret i alt for meget spam! Men eovendo er god nok. Og så fik jeg da også lige over 43 kr fra noget spørgeskema ting jeg har svaret på det sidste halve år. Det er godt nok ikke meget, men lidt har også ret. Men et job ville nu også være rart. En fast lønindkomst hver måned ville da være toppen. Men alt kommer til den der venter (er det ikke sådan ordsproget lyder?). Men jeg vil forsøge at søge videre efter "rigtige" jobs.

Hav en dejlig søndag derude!

Ps. Guldkoden på eovendo er "kylling", Hvis I ville gøre mig rigtig glad (og selv tjene lidt håndører på at se reklamer)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar