TradeDoubler Verification

søndag den 19. januar 2014

fremtidens glæder

Har i nat sovet sammen med min kæreste. Skønt! Der findes ikke noget bedre end at vågne op ved hans side. Dog vil jeg sige at jeg glæder mig til den dag vi flytter sammen, fordi han har en kæmpe lækker seng opmagasineret hos sine forældre (en halvandenmands seng er ikke nok til to personer).
Jeg er måske lidt overtroisk, da jeg mener at vi hører sammen på et højere plan. Også fra før vi rigtig kendte hinanden. Han har nemlig en stor lækker seng og jeg har en sovesofa (mega praktisk!). Han ejer en fryser og jeg et køleskab. Lidt sjovt at tænke på.

Og så er der mindre end 3 uger til min følsesdag. Og 3 uger til vinterferie (som skal bruges på at komme foran med lektier, da marts bliver stram). 2 weekender i københavn med labratoriekurser og en terminsprøve i dansk, og så er vi allerede i maj hvor der starter læseferie. Eksamener og så er der sommerferie, og så gik der lige et halvt år og jeg er færdig med en tredjedel af min HF. Ret vildt hva'?

Det er lidt underligt at det næste halve år, føles som så kort tid.

Hvad angår mine fine sparetips så er jeg ved at gå lidt kold i det. Jeg har snart læst samtlige bøger om privatøkonomi på biblioteket (og for at være ærlig så står der meget af det samme). Dog vil jeg stadig betræbe mig efter at spare så meget som muligt, så jeg en gang kommer af med min kassekredit og bevæge mig mod rigdom.
Uhh, når vi nu snart kommer til februar så kan jeg begynde at så mine krydderurtefrø.

Og så lige en sidste ting! I anledning af at det snart er min fødselsdag og at jeg snart er oppe på 20.000 visninger her på bloggen, så har jeg overvejet at lave en lille konkurrence! Er der stemning for det?

Ses smukke mennesker <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar