TradeDoubler Verification

tirsdag den 7. januar 2014

Hvad ville du gøre for en million?

"En mand spørger en kvinde og hun vil knalde med ham for en million kroner. Kvinden svarer straks ja. Manden spørger om hun vil knalde med ham for en krone. Dertil svarer kvinden surt nej, og spørger: Hvad tror du jeg er? Manden siger, at vi har jo fundet ud af at du er prostitueret, nu forhandler vi bare prisen"

En lille joke jeg hørte/læste på et tidspunkt. Men jeg har på det sidste spekuleret over hvordan jeg får lidt ekstra knaster i kisten (nej, jeg har ikke tænkt mig at smække måsen på flisen). Og så dukkede spørgsmålet op: "Hvad ville du gøre for en million?". Jeg tror faktisk at listen ville blive lang. Der er nok meget jeg ville gøre for en million, så længe jeg kunne se mig selv i øjnene bagefter.

Men folk gør jo sære ting for penge, og det er snart sæson for nye realitystjerner. De er jo villige til at spille dumme og knalde for åben skærm, for penge og 15 minuts of fame.

Selve tanken om millionen, indfandt sig også da jeg havde købt mig en skrabekalender. Hvad ville jeg gøre, hvis jeg vandt millionen? (Som I nok har gættet så vandt jeg ikke).
Det første jeg ville gøre ville være at banke al min gæld af. Derefter ville jeg finde mig en lejlighed i København til min kæreste og mig. Og der gik jeg så i stå. For så kom der en masse perifere ønsker. Mine to første ønsker når jeg jo nok på et eller andet tidspunkt, men hvad der så skulle ske, aner jeg ikke.
Jeg kunne tage ud og rejse, investere pengene, give penge til en velgørenhed, topforkæle mig selv, betale for en privatuddannelse eller noget helt femte. Og pludselig er en million kroner ikke så meget.

Hvad ville I gøre for en million kroner? og hvad ville I bruge dem på?

kys herfra <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar