TradeDoubler Verification

fredag den 10. juli 2015

Den nærmeste fremtid

Nu hvor ferien til Paris er overstået, kan vi se frem til det næste store der skal ske. 
Nemlig at vi skal have en kat. 


Den nærmeste fremtid

Den nærmeste fremtid by cecilie-kylling-diemer featuring a flower stem

Ellers er dagen i dag gået med træning og hårklipning.
Mit hår havde slidte spidser, og taget i betragtning af at jeg selv har klippet mig, så er resultatet ret tilfredsstillende.

Desuden har jeg rykket lidt rundt i den lille lejlighed. Når jeg bliver for vant til indretningen, så keder jeg mig, og synes den er helt forkert. Det kræver nytænkning, når det handler om at få mere plads og samtidigt gøre det hyggeligt og funktionelt.

Som I kan læse på billedet har vi opdaget serien Sherlock på Netflix. Vi har kun fået set de to første afsnit (ingen spoilers!) men nøj den er god! Jeg skal i hvert fald se resten i løbet af sommeren, evt på regnvejrsdage (som vi har haft en del af).

Sker der noget stort i løbet af jeres sommer?

ses smukke mennesker <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar