TradeDoubler Verification

onsdag den 15. juli 2015

Rygning


I februar måned var jeg inde og få en behandling for rygestop, og mit rygestop holdt kun i 2 måneder. Nu er jeg storryger igen, desværre. Og det er fuldstændig åndsvagt, at jeg bliver ved, for jeg bliver dårlig af det og begynder at få problemer med vejrtrækningen. Men samtidig keder jeg mig, og det får mig til at ryge mere. Det er såå svært at stoppe med at ryge, og jeg ved ikke hvorfor.
Det er så nemt at række ud efter en smøg, og man er optaget af noget i 2 minutter. 


Jeg overvejer at bestille en e-cigaret fra xsmoke.com. Man kan få e-cigaretter med jordbærsmag, almindelig og med eller uden nikotin. 

Jordbærsmag uden nikotin kan købes her

Forhåbentlig kan det hjælpe mig med min vejrtrækning og min kondition. Og forhåbentlig kan det også hjælpe på pengepungen, for en startpakke koster kun 159 dkr, og der er refills (til 20-25 cigaretter i én refill) og lader med.

Ville I skifte til e-cigaretter? Prøv xsmoke.com

Ses smukke mennesker <3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar