TradeDoubler Verification

mandag den 13. juli 2015

pakkepost


Jeg bestilte i fredags nogle nye piercinger fra bodymod.dk, og har modtaget dem idag. 




Disse smukke septums måtte jeg eje én af. Jeg valgte den i rødguld. Der er noget indisk over dem. Den er meget stor når man ikke har haft et smykke i i et halvt år, men pæn er den. Min kæreste kalder den et galla-septum.





Retainer til septum. Den kan skjule dit septum uden at det vokser sammen. Dog synes jeg den er lidt stor, og pindene stikker ud af næsen. Jeg har køb den i blank.








Endeløs ring. Nok min nye "hverdags"-septum. Jeg fik købt mig en lille bitte ring, og med den i, er der lidt spil, men uden at være overdrevet. Jeg har købt den i rødguld.


Jeg er rigtig glad for mit køb, og håber I bliver glade for jeres!

Ses smukke mennesker <3
(Jeg skal ud og kigge mig i spejlet, for har nemlig også fået farvet hår)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar