TradeDoubler Verification

lørdag den 11. juli 2015

dream decor classic boho

dream decor classic boho

dream decor classic boho by cecilie-kylling-diemer featuring a swivel chair

Jeg sad og stenede lidt på polyvore (tidsfordriv) og fik lavet mig en lille collage med ting der kunne se fine ud hjemme hos os. Temaet er Classic Boho, da der både er elementer af noget klassisk og lidt bohemen. Stilen afspejler min ubeslutsomhed mellem klassisk stil og hippie/bohemian stilen. Efter at have set Mr. Kate, kan jeg se at det er muligt at blande to vidt forskellige stile.
Jeg gad godt at vi kunne bevæge os lidt væk fra IKEA-møbler (intet ondt om IKEA, jeg elsker faktisk IKEA, men har haft møblerne i 5 år nu), og tættere på noget der fortæller en historie eller har et bestemt udtryk.

Men drømme er gratis, og det er fine ting desværre ikke, så jeg må nøjes med de ting jeg allerede ejer fra IKEA.

Jeg ville bare lige dele min fine collage.

Ses smukke mennesker <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar