TradeDoubler Verification

onsdag den 6. juli 2016

Dum i arbejde del 1

Første dag i nytteaktivering er nu overstået, og jeg er mildest talt ikke imponeret. Først blev jeg sat til at male stel til nogle bænke og derefter skulle jeg vaske nogle pensler af. Så gik formiddagen med det. Derefter skulle vi ud og tælle får. Jeg forstod dog ikke helt hvorfor vi alle 10 (ca.) skulle med ud og gøre én mands arbejde. Vi skulle bare tjekke, at de alle var der. Da vi kom tilbage fik vi noget mad (Der var én der gav nogle jugoslaviske pandekager med noget kødfyld i, men jeg spiste bare min hjemmebragte madpakke, da jeg jo er vegetar). Så skulle der lige ryddes op i værkstedet, og så fik vi fri. 
Der var en dame derude der tog mig under sine vinger, så jeg følte mig ikke helt lost, hvilket jeg godt kunne frygte. 
Men nøj hvor var det kedeligt og hvor gik tingene langsomt. Jeg har fundet ud af, at det der med at lave ingenting, det kan jeg slet ikke holde ud. Jeg føler at jeg har spildt min dag derude, og sidder nu er faktisk ret ked af det. Jeg føler mig ret nytteløs i det nyttejob. Jeg kunne have brugt tiden meget mere fornuftigt herhjemme, noget der ville give mere mening for mig. Jeg har rigtig svært ved at se hvad det nyttejob skulle kunne hjælpe mig videre i mit liv. Jeg føler lidt som om jeg er havnet på den sociale losseplads (eller genbrugsplads, hvor det ligger), hvor jeg skal vøre parkeret indtil jeg finder noget andet (Planen er at jeg skal starte i Café Havehuset til august, men synes der er lang tid til, og ville gerne tjene nogle rigtige penge). 
Intet ondt om de mennesker der er derude, de virkede superflinke, men jeg tror ikke det er et sted for mig. Jeg var vidst blevet lovet at der ville være flere unge mennesker, men jeg var nok den yngste, og der var maks 3 unge (hvor den ene gik hjem meget tidligt). 
Jeg føler virkelig, at det er en straf, at jeg er kommet derud, også selvom jeg ikke har gjort noget forkert.

Jeg vil se at få tudet færdig, så jeg kan slappe lidt af igen.

Ses smukke mennesker <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar