TradeDoubler Verification

lørdag den 2. juli 2016

En sang der gør mig glad


I dag er jeg simpelhen så glad. Jeg har været på arbejde og sunget og danset. Da jeg kom hjem satte jeg en masse dejlige sange på. Jeg vil dele en sang, der gør mig rigtig glad med jer.

Firework cover med JonTron (Originalt Katy Perry)
Det er ikke fordi, jeg ikke kan lide den originale med Katy Perry, jeg synes bare denne her version er federe. Hvis man er lidt trist, så skrål med på denne coverversion.
Tag et par hørebøffer på og skru op så du ikke kan høre dig selv skråle (Har selv lige siddet og skrålet med på den, 2 gange endda, og først nu opdaget at vinduet er åbent). Hvis man som mig, har det svært ved at synge foran andre, så gør det når du er alene hjemme (Min mor kom ind og spurgte om det gjorde ondt).
Jeg elsker virkelig teksten til denne sang (Katy Perrys lyrics er nedenunder). Men budskabet er fantastisk. Selvom du føler dig ubrugelig, så skal du vide at du er fantastisk og unik. Der findes ingen andre som dig, og du ER noget specielt! En af mine yndlingsdele i sangen er:
 "Maybe a reason why all the doors are closed
So you could open one that leads you to the perfect road".
Den del passer så godt til mig, da jeg godt kan føle mig begrænset af min psykiske sygdom, så opfordrer den mig bare til at være kreativ med hvilken vej jeg skal gå. Fx med min HF. Den fik jeg ikke på traditionel vis, men jeg fandt en måde der passede til mig, og nu er jeg endelig i mål.
Så hvis alting ser sort ud og du ikke ved hvordan du skal nå i mål med dine drømme, og du er udfordret på den ene eller anden måde, så du ikke kan tage den åbenlyse vej, så find bagdøren! Målet er stadig det samme, men måske er vejen lidt længere, dog kan du nå dit mål uden at knække halsen på vejen.
Jeg synes det er et fantastisk budskab denne sang har. Du er altid noget værd, uanset hvad andre siger!
Du er et dejligt menneske, og du er god nok. Du kan opnå dine mål og drømme, måske er det svært/hårdt/unfair, men jeg ved at du kan. For jeg kunne! 
Så skrål med på denne sang (og dans gerne til den) og husk på hvor meget du er værd.
Du er et fyrværkeri,
gå ud og vis dem, hvad du er værd!

Jeg tror på dig!

Ses smukke mennesker <3



"Firework"

Do you ever feel like a plastic bag
Drifting through the wind, wanting to start again?
Do you ever feel, feel so paper thin
Like a house of cards, one blow from caving in?

Do you ever feel already buried deep six feet under?
Screams but no one seems to hear a thing
Do you know that there's still a chance for you
'Cause there's a spark in you?

You just gotta ignite the light and let it shine
Just own the night like the 4th of July

'Cause, baby, you're a firework
Come on, show 'em what you're worth
Make 'em go, "Aah, aah, aah"
As you shoot across the sky-y-y

Baby, you're a firework
Come on, let your colours burst
Make 'em go, "Aah, aah, aah"
You're gonna leave 'em all in awe, awe, awe

You don't have to feel like a wasted space
You're original, cannot be replaced
If you only knew what the future holds
After a hurricane comes a rainbow

Maybe a reason why all the doors are closed
So you could open one that leads you to the perfect road
Like a lightning bolt, your heart will glow
And when it's time you'll know

You just gotta ignite the light and let it shine
Just own the night like the 4th of July

'Cause, baby, you're a firework
Come on, show 'em what you're worth
Make 'em go, "Aah, aah, aah"
As you shoot across the sky-y-y

Baby, you're a firework
Come on, let your colours burst
Make 'em go, "Aah, aah, aah"
You're gonna leave 'em all in awe, awe, awe

Boom, boom, boom
Even brighter than the moon, moon, moon
It's always been inside of you, you, you
And now it's time to let it through-ough-ough

'Cause, baby, you're a firework
Come on, show 'em what you're worth
Make 'em go, "Aah, aah, aah"
As you shoot across the sky-y-y

Baby, you're a firework
Come on, let your colours burst
Make 'em go, "Aah, aah, aah"
You're gonna leave 'em all in awe, awe, awe

Boom, boom, boom
Even brighter than the moon, moon, moon
Boom, boom, boom
Even brighter than the moon, moon, moon

Ingen kommentarer:

Send en kommentar