TradeDoubler Verification

søndag den 19. maj 2013

drømme om fremtiden

Vi har vel allesammen drømme vi gerne vil opnå, men ikke altid ved hvor dan man skal gribe det an.
Jeg vil fx gerne flytte til København, men det kræver lidt penge på lommen (kontanthjælp gør ikke ligefrem én millionær). Så første skridt på vejen er at skaffe nogle penge, og ikke bruge alle dem som kommunen tildeler mig på sko. Men penge (eller jobs) hænger ikke på træerne.
Men godt nyt! Jeg skal skrive mig op til HF på e-learning, her på tirsdag. Så kan jeg få livet den rette vej igen. Men en SU bliver man heller ikke ligefrem rig af, så jeg må finde en ekstra indkomst et sted, som ikke kræver al min tid. Desuden har jeg også en heftig gæld som også skal arbejdes ned.
Der er et lille problem. Jeg har socialfobi, så job med kontakt med andre bliver nok en udfordring. Men hey, jeg finder nok ud af noget.

Det var en lille update fra mig af (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar