TradeDoubler Verification

onsdag den 15. maj 2013

en af alle de ting jeg ikke forstår

Skrevet for meget lang tid siden

Jeg har en aftale med en veninde som ikke har så meget tid, så jeg glæder rigtig meget til denne tøsetur. Og så får man en besked veninden om at en anden veninde også gerne vil med. Jeg havde jo troet at hun havde sat dagen af til MIG?
Så jeg skriver til hende: "hmm tænkte bare skulle være os to :s
hun: "Hvorfor kan hun ikke tage med? S :"
mig: "Fordi det er svært at få tid sammen med dig, og det er en aftale vi har haft længe. Havde bare glædet mig til at det var os to sammen"
hun: "okay, det må jeg jo så sige til hende : )"

okay jeg må lige komme med et indskud her. Min kæreste har sagt jeg skal komme med mine meninger, fordi det er en ting jeg har svært ved. Jeg vil ikke være uvenner med nogen, for det er selvfølgelig rigtig grimt at sige til folk de ikke må komme med der hvor man skal hen. Og jeg ville selv blive ked af det hvis nogen sagde jeg godt må komme med og så bagefter at jeg ikke måtte. Men jeg havde haft denne aftale længe med min veninde som har alt for travlt til at kunne ses rigtig, så jeg glædede mig til at være sammen med hende en hel dag i københavn. Og der er bare ingen måde at sige det pænt på.
En anden ting, hvis hun kom med, så er jeg simpelthen så bange for at blive det tredje hjul, eller komme til at lukke en anden ude. Og føler også man skal konkurrere med de andre for at være den de begge bedst kan lide, og det er bare svært for mig at forstå.
Men tilbage til samtalen:

mig: "Vil du ikke være sød at lade være med at gøre mig til nitten? Det er jo ikke fordi jeg ikke vil have hende med, synes bare det var en dig og mig ting vi skulle. Jeg får det rigtig dårligt i sådanne situationer, for jeg kommer til at føle mig som en idiot. Jeg vil bare ikke have nogle misforståelser.
hun: det synes jeg bestemt heller ikke jeg gør. Det må bare være trist for hende, og jeg gør mig sådan set til "nitten" ved at fortælle hende, at hun ikke skulle med, selvom det måske var dig, der skulle gøre det : ) men nu er det gjort, no hard feelings. Prøv at lade  være med at blive så ked af det lige med det samme der er jo ingen skade sket ; )

indskud igen. Hvorfor skulle jeg fortælle hende hun ikke kunne komme med når det ikke er mig der har inviteret hende. Det ville få mig til at føle mig som en endnu større idiot end jeg gør i forvejen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar