TradeDoubler Verification

torsdag den 16. maj 2013

status og sommer (?)

Idag er vejret helt fantastisk. Solen skinner og himlen er blå.
Det føles underligt at vejret er skiftet så hurtigt fra minusgrader til høj sol og 20 grader. Vi har ikke rigtig haft overgangen mellem vinter og sommer, så jeg render stadig rundt i lange bukser (og sveder).
Men hey, hvordan ser min virkelighed ud for tiden?
Tjo, jeg er flyttet ud i min fars kolonihavehus, så sol er en dejlig ting. Der er heller ikke så meget at lave når det regner. Der er hverken TV eller internet (sidder pt hos min mor for at skrive dette).
Og så har jeg lige været til møde på jobcenteret og snakket om HF på e-learning, så efter sommerferien skal jeg til at gå i skole igen.
Nu hvor vejret er så godt så savner jeg København ufattelig meget. Jeg savner den fantastiske stemning og livet der er i byen. Hillerød bliver så hurtig kedelig.
Efter jeg er flyttet i kolonihaven, og alle de fødselsdage der ligger, så har jeg brugt alt for mange penge på gaver og snold. Det er en af de ting jeg skal have lavet om på. Så den står på havregrød og pasta resten af måneden (uf!).
Og så er jeg blevet lidt besat af en ting. Fashion! Jeg klunser alle de gratis magasiner til mig og savler over modesmarte typer, med drømmen om "bare det var mig". Men jeg må holde mig til drømmen, da man næppe kan leve luksuriøst på kontanthjælp i et kolonihavehus. Så jeg må bide tænderne sammen og stramme ballerne ind (hvilket de også kunne trænge til) og bide i det sure æble og andre spiselige ting fra haven, og komme igennem det næste stykke tid, uden at trække kontoen i bund.

Hvis du ligesom mig har et behov for mode og kulørte blade, og ikke har en øre på lommen, så findes der hjemmesider med næsten samme indhold som bladene. Jeg er stor fan af Womans hjemmeside, som er den første jeg tyr til når jeg har tøjkrise, en dårlig hårdag eller bare lige skal se hvad der sker i modeland.

woman.dk

En anden hjemmeside jeg er blevet helt besat af er lookbook . Her kan jeg sidde i flere timer og savle over alt det fine tøj.

Men nu må jeg også ud i solen og få mig noget D-vitamin (:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar