TradeDoubler Verification

onsdag den 15. maj 2013

To fattigrøve i Magasin!


Efter jeg har været til forskellige reklameoptagelser havde jeg efterhånden skrabet gavekort sammen til magasin for 1000 kr. Og min mor havde også et gavekort på 500 kr, så når nu hun endelig havde en fridag, så tog vi på tøsetur til Magasin i Lyngby. Og efter at havde kigget på priser i en time, på den måde at når man ser noget pænt og siger: ”Næh, den er pæn” og når man ser prisen ”Så pæn er den heller ikke”, så havde jeg den vildeste kaffetrang (Jeg har en koffeinafhængighed). Og jeg havde tidligere set en med men kop fra Baresso (Hvilket jeg altid refererer til som glad-kaffe). Så vi tog på jagt efter Baresso. Og vi fandt den tilsidst og så sad vi på en bænk på Lyngby hovedgade med en lækker kop kaffe og det gode vejr (så godt som vejret nu kan være i Danmark).
Vi fik brugt rigtig meget tid inde i Magasin, fordi son overskriften nok har afsløret, så er vi begge fattigrøve. Og nærige. Og i Magasin er der ikke noget der ligger i vores normale prisklasse, så det faktum at vi skulle vælge noget i Magasin, var noget af en udfordring. Men det lykkedes til sidst at finde noget vi kunne bruge til noget. Min mor fandt en termokande og en masse chokolade. Hun købte blandt andet noget sød lakrids overtrukket med hvid chokolade og med jordbærpulver på. Umiddelbart lyder det lidt underligt, men kan bestemt anbefales.
Jeg fik bestemt min hudtype og fik et 3-trins rensesæt fra clinique, og fik desuden også en tid derinde igen om en måned for at se om min hud var blevet pænere. Fik mig også et sæt med en mascara, eyeliner og øjencreme også fra clinique.

Så nu håber jeg at renseserien kan give mig en smukkere hud, så jeg får mere selvtillid til at komme til flere optagelser, så jeg kan komme i Magasin igen. For det var en rigtig hyggelig tur (:  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar