TradeDoubler Verification

søndag den 26. maj 2013

new style

Jeg går og prøver at finde en ny stil. Jeg har i lang tid haft lyst hår, og gået rundt i min mors eller venindes aflagte tøj (hvilket som regel enten er oversized eller for småt).
Men pengene er få og udvalget er stort. Så hårfarven klarer jeg selv, og har kigget efter tilbud på hårfarve, og i Bilka er der tilbud på 2 hårfarver til 100 kr. (Så er der også til når rødderne skal have en tur igen).
Jeg uploader selvfølgelig min transformation her (:

Og så er der stilen..
Jeg har kigget (længe) på lookbook og fundet nogle inspirationsbilleder.

Jeg er vild med den lange cardigan, og at den røde  farve matcher hendes læber.

Hendes sko! Skal der siges mere?

Overalls looket. Casual og sexet!

Denne hårfarve er fantastisk flot.

Igen overalls! Og skoende er superflotte.

Jeg er vild med blomsterprint!

Som sagt: Blomsterprint for the win!

Og fugle!

Igen.. Den hårfarve er sexet!

Simpel og mønstret.

Et dejligt casual look.

Mest pga. hendes smil.

Jeg har en svaghed for bar mave, desværre kan jeg ikke bære det, men dem der kan: DO IT!



Jeg er vild med kraven. Afslappet stil og et dejligt smil.

Meget romantisk.

Blomster!!!


Virkelig afslappet.


















Så det er lidt hvad jeg kigger efter. Der kommer en update på min forvandling (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar