TradeDoubler Verification

torsdag den 6. juni 2013

status 06-06-2013

Sommeren er kommet og jeg havde glemt hvor varm den kan være. Og hvor vigtig solcreme er, eftersom jeg er blevet solskoldet på mine skuldre.
Og så har jeg fået skrevet mig op til en kollegiebolig (selvom jeg troede jeg var færdig med den slags), og er nummer 87 i køen. Der går nok lidt tid før jeg bliver tilbudt et værelse, men de er rimelig hurtige i forhold til så mange andre steder.
Og så starter jeg på job på tirsdag. Det er godt nok mit gamle job, men eftersom jeg kan tjene flere penge der, end på en kontanthjælp, så tager jeg det. Der skulle gerne kunne blive råd til en ny computer, inden jeg starter i skole igen, da batteriet på denne er fuldstændigt dødt.
Så selvom jeg lige for tiden ikke har den vildeste optur på, så ser fremtiden dog lidt lysere ud.

Jeg må holde ud i denne dårlige periode så godt jeg kan. Og det er muligt med fup i farvandet som klart kan anbefales. Super hyggelig podcast med Morten Wichmann og Mikkel Malmberg (mine 2 bedste "venner"), og en anden sjov gæst.
Og så min kaffe. Jeg elsker kaffe. Lidt for meget måske.

Og så i morgen skal jeg ind i Magasin igen for at få vurderet min hud efter en måneds brug af Cliniques renseserie. Jeg vil dog indrømme at jeg ikke har fået brugt det hver dag, men når jeg har, så er min hud blevet ufattelig blød. Og så får jeg også en undskyldning til at få mig en baresso (Som sagt: ELSKER kaffe!).

Og så har jeg snart årsdag med min søde kæreste (30. Juni), så vi skal finde en spændende måde at tilbringe dagen. Indtil videre har vi kun fået aftalt at vi i hvert fald skal til hovedstaden (JUBII!).
Så der sker lidt af hvert.

Og så har jeg haft utrolig meget lidt til smoothies her på det sidste, efter at have set nogle lækre billeder af smoothies.

Den her kunne jeg godt lige lappe i mig. Ammenammenam!
   Så gå ud og nyd det gode vejr og nyd evt. en iskold smoothie.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar