TradeDoubler Verification

tirsdag den 18. juni 2013

feeling fabulous




Tidligere har jeg skrevet at jeg virkelig har haft lyst til smoothie. Idag tømte jeg fryseren for lækkerier og lavede en fantastisk smoothie.

Ingredienser:
Frosen ananas
Frosne hindbær
Frosen spinat
Frosne blåbær
Lidt koldskål
Lidt vand (fordi alt det sunde var frossent, blev den ikke helt så flydende som jeg ville have)

Smid alt i blenderen/foodprocesseren og kør. Og VUPTI så er der smoothie.

Det var en fantastisk start på dagen.
Efter et bad, gjorde jeg mig lækker med make-up og en sød kjole. Og så snørede jeg mine høje hæle på (Det skal lige siges, at jeg aldrig går med høje hæle i offentligheden, men har øvet mig det sidste stykke tid herhjemme, i at gå i dem).
Jeg gik ned i byen for at købe gave til min farmor og min søster, som holder fødselsdag på lørdag. Jeg brugte nok en halv time inde i Bog & Idé, og begyndte virkelig at kunne mærke mine fødder.
Bagefter belønnede jeg mig selv med is fra ParadIs. En lækker komination af oreo og citronsorbet. Den sure citronsorbet gjorde at man ikke fik den kvalmende fornemmelse når man har spist for meget flødeis. Super lækkert!.


Nu hvor jeg er kommet hjem, var det en lettelse at få skoene af. Men jeg følte mig fabulous i høje hæle, make-up og kort kjole og med is i hånden.

Håber at I andre har haft en fabulous dag i dette dejlige solskinsvejr.

Ps. Jeg var ude og gå en lang tur i går aftes, og himlen var ufattelig flot.
Så jeg slutter indlægget af med et lille billede af den lyserøde himmel.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar