TradeDoubler Verification

onsdag den 19. juni 2013

Plndr


Hey smukke mennesker!

Findes der noget bedre end billigt tøj? Jeg tror det næppe!
Og efter at have set CutiePieMarzia's haul, hvor hun refererer til bl.a. Plndr, så måtte jeg lige tjekke deres side ud. Og WOW! Massere af fedt tøj, som jeg synes der er svært at finde i Danmark (og til en overkommelig pris).
Desværre har jeg ikke nogen penge lige pt, så min shoppetrang må vente lidt med at blive forløst.
Hos Plndr kører de lyntilbud, så det meste er ret billigt (vi snakker 10-60 % nedsat). Jeg har ikke prøvet at bestille derfra endnu, så kan ikke udtale mig om kvaliteten.
Det dyreste "must-have" jeg har savlet over kostede ca. 350 kr.
Men tjek deres hjemmeside ud, og skriv gerne en kommentar om hvor i køber jeres tøj på nettet.

http://www.plndr.com/?r=7619593

Ingen kommentarer:

Send en kommentar