TradeDoubler Verification

søndag den 9. juni 2013

Nu med øjenbryn!

Jeg har tidligere snakket om en forvandling, og jeg har endelig fået taget mig sammen til at finde billeder frem.
Så her kommer min make-over!
Første billede fra før hårfarvningen

Lige efter håfarningen


Med syntetiske extensions fra Glitter

Nu med øjenbryn!
Hårfarven er fra Garnier - Natural Color - mahognibrun 4.5 (Farven er dog falmet siden, eftersom jeg har været meget ude i solen) Købt på tilbud i Bilka 2 for 100 kr. Så har jeg også til når udgroningerne bliver slemme.

Hairexitensions er fra Glitter, jeg fik dem billigere fordi jeg meldte mig ind i deres klub (Bonus)

Øjenbrynsfarve er fra Hanna Bang Cosmetics - købt i Matas til 130 kr.

Så skal jeg snart have ryddet ud i mit "klædeskab" (som lige for tiden er sorte sække og en reol, der slet ikke kan bære alt mit tøj), og så skal have købt noget nyt, eftersom alt det tøj jeg har, har jeg fået af veninder eller snuppet fra min mor, d.v.s. at det enten er alt for stort eller for småt.
Men hey, der er billige underbukser i Bilka (9 kr), så kan jeg få tømt ud i de forvaskede, og få splinternye.

  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar