TradeDoubler Verification

mandag den 24. juni 2013

Status fra Hillerød

Hey derude i cyperspace!

Som I nok har forstået, så bor jeg lige pt. i min mors seng, med en defekt computer, en vild shoppetrang, et savn til København og uden en krone på lommen. Men hey! Fremtiden begynder at lysne, og jeg har taget hul på en travl uge.

I lørdags tog min kæreste og jeg til fødselsdag-marathon, først for min farmor og søster og derefter drog vi til Hvidovre og fejre min gode veninde. Søndagen gik på at pleje tømmermænd, men fik trukket min mor med ned på posen i Hillerød for at se heksen blive brændt af. Vi kom dog begge levende derfra, selvom jeg følte at jeg var døden nær.

Idag er det mandag og jeg havde faktisk ikke rigtig nogle planer, udover at jeg skulle forbi politistationen og hente en straffeattest (en ren én af slagsen). Men da vi kom hjem, begyndte jeg (endnu engang) at rydde det lille hus. I mangel på bedre vil  jeg sætte det lille hus i stand (Det lille hus er et annex der har været brugt som opbevaringsrum og har huset en masse edderkopper) og så vil jeg flytte derned indtil jeg har lidt penge på lommen og jeg kan flytte til mit eget sted. Det skal lige siges, at huset er proppet med gammelt lort, deri blandt mine møbler fra sidst jeg flyttede. Men jeg fik skilt en reol ad (og fik den da også lige i hovedet).

Imorgen skal jeg tidligt op, da vi skal nå forbi omlasteren med reolen inden kæresten og jeg drager mod Hundested for at fejre at hans lillebror har fået én af de der berygtede huer på.
Onsdag skal jeg på arbejde og derefter til samtale hos Hartmanns omkring et vikarjob, og så tilbage på arbejde.
Torsdag skal jeg igen på arbejde og så skal jeg til tandlægen (æv!).
På fredag skal jeg også på arbejde, uden nogle sidespring.

Og så har jeg endelig en fridag på lørdag og på søndag skal der fejres årsdag med kæresten (jep, et helt år har vi kunne holde hinanden ud), og vi skal ind til min yndlingsby (København) og have glad kaffe (Baresso)

Så alt i alt står Hillerød endnu, og fremtiden ser lys ud. Jeg ser især frem til fredag (lønningsdag!) og så krydser jeg fingre for at jeg kan få et vikarjob, så jeg kan få råd til en ny computer før skolestart.

Jeg vil med glæde dele mine fremskridt omkring det lille hus med jer, men et billede af hvordan det ser ud lige nu, ville være meningsløst. I ville simpelthen ikke kunne se noget på billedet, da rummet er ufatteligt rodet og meget mørkt. Men der skal nok komme billeder, når jeg kommer lidt længere i processen.

I må have en dejlig uge (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar