TradeDoubler Verification

lørdag den 8. juni 2013

after the return at Magasin

Jeg ved virkelig ikke hvor jeg har lagt min hjerne! Turen til Magasin var alt for overvældende, især når lille mig var alene. Jeg tog toget, og da jeg har anskaffet mig et af de fantastiske rejsekort, der slet ikke er blevet brugt nok til at vanegøre det med at checke ud. Og det glemte jeg selvfølgelig, indtil jeg stod i køen til Baresso (Jeg ved godt, at jeg trøstedrikker med glad-kaffe), lå rejsekortet bare dér og grinte hånligt af mig. Så ud af Baresso og tilbage på stationen for at checke ud, og fluks tilbage. Men jeg er så bange for at komme for sent til den aftale jeg havde med den søde clinique-dame, at jeg springer kaffen over for nu. Jeg fik en lille hyggelig sludder med hende, og bevægede mig lidt rundt i magasin, da jeg stadig havde penge på gavekortet. Hér manglede jeg virkelig en god veninde, der kunne fortælle mig hvad jeg skulle prøve og hvad der klædte mig. I mangel på dette, købte jeg mig endelig min Baresso-kaffe (min eneste ven), og vandrede tilbage til stationen.
Men jeg havde ikke fået stillet min shoppe-lyst, så da jeg kom til Hillerød, gik jeg straks ned i Slotsarkaderne. I matas fik jeg købt en bryn- og vippefarve (som jeg ikke har prøvet endnu) og en fantastisk god poleringsfil(!).
Poleringsfil fra Depend - 50 kr i Matas
Hvis dine negle er ujævne, så kan du på få sekunder, få skinnende flotte negle.

Har du nogle gode shoppingtips, så må du meget gerne skrive en kommentar (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar