TradeDoubler Verification

torsdag den 11. juli 2013

Roskilde Festivals substitut

I år kom jeg ikke til Roskilde Festival og jeg troede, at jeg ville ligge og græde snot i en hel uge. Men jeg opdagede næsten ikke at Roskilde var der. Jeg var på arbejde, så jeg tjener en masse dejlige penge, og så har jeg været på ferie hos svigerfamilien. Det startede dog lidt kaotisk, da min kæreste blev sendt på hospitalet med nyresten. Svigermor tog så mig med til Hundested, da hendes tilstedeværelse var påkrævet.
Men dét skulle da ikke ødelægge svogers studenterfest, og det lykkedes for ham at drikke mig under bordet. Og det lykkedes for mig, at kaste op ud over hele deres badeværelse.
Jeg nåede lige hjem og vende, inden vi tog til Hundested igen. Vi fik spillet klodsmajor og trivial pursuit med min kærestes fætter og kusine, og vi har bare råhygget os.

Jeg går og venter på en pakke fra PLNDR og i følge trackingen, så er den nået til Danmark. Jeg glæder mig til den kommer, da pakken indeholder sko.
Igår gik jeg også lidt amok i Bilka. Jeg ved godt at der ikke er meget prestige i tøj fra Bilka, men det var billigt og gult. Og gul gør glad.
Faktisk kan man bruge Dagligvarebutikkerne til at opgradere sin basis-garderode, uden at skulle give en formue.

Så nu er jeg en tilfreds og fattig pige, og jeg fik jeg en oplevelse uden Roskilde Festival. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar