TradeDoubler Verification

onsdag den 31. juli 2013

Hillerøds gratis glæder

Hej smukke fattigrøve. Jeg fik denne mail idag!

"Kom ind i din Matas og vær med til store badedag!
Fredag den 2. august
Køb for min. 400 kr.*, fang en badeand i badebassinet og se hvor mange procenter du får på dit køb. Måske er du heldig og fange en af de ænder der giver dig op til 25 % rabat?!
Fra kl. 14 byder vi på en lækker alkoholfri paraplydrink.
Ses vi?
*Gælder ikke køb af Matas gavekort eller håndkøbsmedicin.


Bedste hilsnerDin Matas - Slotsgade 3, HillerødBemærk at aktiviteten KUN gælder i denne Matas"


Woop woop gratis drinks!! :P


Hvis altså du bor i Hillerød, så er det jo nærliggende at tage et smut forbi Matas på slotsgade og få sig en gratis forfriskning fredag den 2. August.



Og så er der jo gratis entré på folkemuseet på Helsingørsgade (Hillerød). Så jeg tror, jeg ved, hvad jeg skal på fredag! Ses vi?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar