TradeDoubler Verification

torsdag den 12. december 2013

12. december

Så er vi kommet halvvejs!

Fejl 12
at administrere egoer i stedet for din formue
Det er måske vigtigere at du selv har penge, frem for at folk kan lide dig. Vi bruger så meget tid på at tænke over hvad folk mon tænker om os, og jeg er bestemt ikke en helgen. Jeg kan bruge oceaner af tid på at vælge det rigtige tøj, den rigtige frisure, den rigtige måde at snakke på o.s.v. bare for at få folk til at kunne lide mig. Men al den tid kunne man bruge på at administrere sine penge. Men husk på alle andre tænker over hvordan de selv skal opføre sig, så de tænker nok slet ikke over at du ikke er perfekt. 

coaching-tips:


adskil gerningen fra gerningsmanden
- selvom personen ikke er god til økonomi, gør det ikke personen til en dårlig person.
identificer ”armslængde-taktikker”
- hvis vedkommende ikke er god til økonomi, så snak om noget andet.
indkald en neutral udenforstående som støtte
- Hvis I skal snakke økonomi, så få en person, der ikke har personlige følelser for nogen af jer, som støtte.
identificer og sæt ind over for negativt forstærkende adfærd
- Opdag hvornår noget påvirker dig negativt, og sæt en stopper for det.

wow, jeg burde nok have lavet nogle stikord til bogen før jeg afleverede den tilbage. Jeg er ikke helt sikker på at jeg har fået denne fejl skrevet korrekt. Men jeg håber at tipsne stadig kan bruges.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar