TradeDoubler Verification

lørdag den 7. december 2013

7. december

Fejl 69
ikke at udnytte lovlige skattefradrag
Vidste du at man kan trække kørsel fra i SKAT? Eller donationer? Tjek din årsopgørelse og se om det er muligt at betale lidt mindre i SKAT.

coaching-tips:
hvis du selv udfylder din selvangivelse, er det en god idé at spørge en kyndig til råds.
- Der er jo en grund til at de er der. Brug dem.
Sørg for at føre regnskab i løbet af året.
- Du opdager måske et sted hvor du kunne spare penge.
SKAT.
- Hvis du er i tvivl om noget så ring til dem og spørg.
Søg råd hos fagfolk.
- Ja, det giver nok sig selv

Det blev da et kort indlæg. Men jeg er bestemt ikke fortrolig med SKAT. Første gang min mor sagde at der var kommet et skattekort til mig, troede jeg at jeg skulle ud og grave en masse penge op.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar