TradeDoubler Verification

mandag den 16. december 2013

16. december

Fejl 19
At stifte bundløs gæld
Jeg vidste ikke at kvinder var mere tilbøjelig til at stifte bundløs gæld. Jeg har selv været rigtig god til at bruge penge jeg ikke havde. Men det er jo det vi skal have lavet om på.


coaching-tips:



brug kun kontanter i en uge.
- Vi er bedre til at holde fast i kontanter, end vi er til at bruge penge på kortet. 
Brug kun ét kreditkort.
- Flere kreditkort kan få dig til at miste overblikket.
Betal hele din kreditkortregning/kassekredit ud hver måned.
- Der er ingen grund til at de penge skal hænge over dig som en sort sky.
Gå i hæveautomaten en gang om ugen.
- Og kun én gang. Hvis du hæver flere gange, bliver det for nemt for dig at tømme din konto.
Forhandl med dit kreditkortfirma.
- Hvis man ser luksusfælden, ser man ofte at de har forhandet folk gæld ned. Hvis du virkelig er i pengenød, så snak med dine kreditorer omkring evt. et rentestop.
Hvis du allerede har et overtræk, skal du af med det hurtigst muligt.
- I'm on it! Jeg vil i hvert fald bruge disse tips til at komme af med mit overtræk. (20.000 kr, gisp)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar