TradeDoubler Verification

mandag den 4. november 2013

selvtillidsboost

Jeg skulle ned og købe mig en pakke cigaretter, eftersom jeg har afleveret 2 opgaver og syntes jeg havde fortjent det. På vej ud af slotsarkaderne, bliver jeg stoppet af en dame, der var helt fascineret af  min nederdel. Min nederdel som faktisk er en kjole jeg købte engang på udsalg i H&M, men den er for kort som kjole, så den bliver brugt som nederdel. Kvinden roste den til skyerne, og hun snakkede længe om genbrug og kjoler der bliver brugt som nederdele.

Hele vejen hjem havde jeg et smil på læberne, og blev faktisk gladere for mit tøj og faktisk også for mig selv.

Tak for komplimentet søde dame! <3 Du reddede min dag!

Dette må være en opfordring til jer (og mig selv) : Giv et kompliment! Folk bliver så glade (:

Ses smukke mennesker! I er dejlige! <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar