TradeDoubler Verification

mandag den 11. november 2013

ude af kontrol

Planen var at jeg skulle stoppe med at ryge og spare på mine penge. Men det er kørt lidt af sporet. Jeg skar meget ned på mit cigaretforbrug, men da jeg blev syg og ikke kunne foretage mig noget, røg forbruget i vejret. Og i sidste uge hvor jeg havde seminar hver aften, blev aftensmad til hurtige løsninger.
Og pga sygdommen er jeg også kommet bagud med min dansk. Alt er mere eller mindre kørt af sporet. Mit hjem ligner et bombenedslag, og opvasken gør det umuligt at komme til i mit begrænsede køkken.

Så denne uge skal der gøres noget! Der skal kontrol over tingene igen. Først og fremmest skal opvasken ryddes af vejen, så jeg kan få lavet mig noget ordenlig mad. Og så skal jeg have lavet afleveringer, så jeg er klar til skolen igen, og så tager vi den derfra.

Livet er for kort til at sidde med dårlig samvittighed, i stedet for at gøre noget ved det. Så nu skal der ske noget.
Rygestoppet bliver sat på standby, indtil der er styr på resten.

Hvad gør I når alt er ude af kontrol? (:

Ses smukke mennesker <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar