TradeDoubler Verification

onsdag den 20. november 2013

Succes!

Nu bryder jeg nok noget blog-etik, men jeg blev bar så glad, da jeg sidst så tallene på min blog. Der er kommet et ciffer foran kommaet! D.v.s. at I søde læsere har haft klikket på en annonce. Denne måned indtil videre står der 2 kr på min adsense-konto. Og jeg har haft ca. 1000 visninger om måneden, og jeg er næsten oppe på 100 indlæg. Og 2 kr lyder ikke af meget, men jeg er superglad for det (Der skal ikke så meget til at gøre mig glad). Og det er takket være jer! Jeg ville bare dele det med jer, og fortælle hvor fantastiske I er!

Jeg udgav mit første blog indlæg for 3 år siden, men er først nu begyndt tilnærmelsesvis at kalde mig blogger. Jeg ved godt, at jeg ikke er den blogger med flotte billeder, give-aways og konkurrencer, men bloggen har faktisk hjulpet mig meget. Den gjort mig bevidst om, hvad jeg faktisk synes er spændende.

Men I skal vide at det har betydet rigtig meget for mig, at I har klikket forbi min blog.


I er fantastisk dejlige! <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar