TradeDoubler Verification

onsdag den 27. november 2013

status fra containeren

Jeg ved godt der har været lidt stille på boggen (udover mine søndagssparetips), men jeg har begrænset internet og pludselig var jeg ved at løbe tør. Og da min skolegang afhænger meget af internettet, har bloggen desværre lidt lidt under det. Men heldigvis er det snart den 1. og så har jeg fuldt internet igen.

Jeg er startet i et gruppeforløb der hedder "styr på livet", hvor jeg er hver torsdag kl. 10. Det giver én en masse at tænke over.
Og sammen med min mentor, udarbejder vi en arbejdsplan over de lektier jeg skal lave i løbet af ugen. Og efter min sygdomsperiode, ar jeg desværre fået et lille hængeparti, så jeg har massere jeg skal igang med.

Desuden har jeg fået skrevet alle de gode råd ned fra "pæne piger scorer ikke kassen", og har overvejet at dele dem med jer. Så jeg ville høre hvordan stemningen er omkring det. Vil I gerne have fejlene og coachingtipsne?
Jeg overvejede nemlig at lave det som en julekalender, hvor I får en fejl og nogle tips hver dag i december frem til jul. Dog bliver det ikke dem alle, da der er 75 fejl og kun 24 dage til jul. Men jeg vil da gøre mit bedste for at sortere i dem og omskrive dem, jeg synes er bedst (en del af dem minder om hinanden).

Det kommer til at være lidt anderledes end mine søndagssparetips, fordi tipsne fra om søndagen, har været noget man har kunne bruge praktisk, og i "pæne piger scorer ikke kassen" er det mere tankegangen bag, at kvinder ikke bliver rige.

Selvom bogen er rettet til kvinder, er der sikkert også nogle råd, som mænd kan bruge (håber jeg. Jeg kan jo ikke udtale mig om hvordan mænd tænker, af forklarelige årsager).

Så fra på søndag af vil sparetipsne sættes på pause, og så kommer der en "økonomisk julekalender" istedet. Hvad siger I til det?

I får ikke noget valg, nu bliver det sådan :P

Ses smukke (sparsommelige) skabninger <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar