TradeDoubler Verification

onsdag den 9. juli 2014

1 uge til flytning

Så er der kun en uge til flytning. Og jeg er rædselsslagen! Dels fordi der har været nogle udfordringer og det faktum at jeg ikke ved hvad der skal ske. Jeg kan godt lid at have styr på tingene, og det har jeg slet ikke lige nu.
Vi fandt ud af i torsdags at vores lejekontrakt ikke var sendt afsted og at lejerbo ikke havde modtaget vores depositum. Vi havde skrevet papirerne under for en måneds tid siden. Men eftersom min kæreste stod øverst på lånebeviset, så var det sendt til hans e-boks (som han aldrig havde brugt, og derfor ikke vidste at det eksisterede). Men vi får stadig lejligheden (pyha!), men vi ved ikke hvornår vi kan få nøglen, og vi skal jo have lavet aftaler med dem der har bil og trailer. Vi har kun set lejligheden én gang, da de gamle lejere stadig boede der, ergo alle deres ting stod der. Så kan man ikke danne sig et visuelt billede af hvordan rummet er, og hvilke ting, der er der når vi flytter ind.

Når vi nu flytter, så skal vi have ny støtte/kontakt person, som vi skulle møde i starten af måneden. Ham har vi ikke hørt fra endnu (han skulle ringe til os). Det ville være rart, at man vidste hvilket menneske, man var blevet tilknyttet til og man kunne se manden, inden man byder en fremmed ind.

Og så er der lige det at min kæreste slet ikke har samme nedpaknings-gen som mig. Her en uge inden vi flytter, har han fået pakket 1 kasse (som jeg i øvrigt hjalp ham med). Og det stresser mig, at han ikke får det gjort især når vi havde sat weekenden af til det. Men så gad han ikke mere, og han var dårlig om søndagen.
Igår og idag har jeg været på arbejde, så jeg har ikke kunnet hjælpe ham. Hvordan får man sparket ham i gang?

Åh, jeg er så stresset over den flytning, og nu må den gerne bare overstås.Når det sker så kommer alle de hyggelige ting med en 50 års, bakken-tur og live fup.

Kryds fingre for at jeg overlever flytningen!

Ses smukke mennesker <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar