TradeDoubler Verification

mandag den 14. juli 2014

dagen før dagen

Godmorgen smukke mennesker <3

Så er det i morgen vi flytter, og i dag bliver en stressfuld dag. I dag skal vi møde vores nye støtte/kontaktperson, her kl. 10, vi skal have pakket færdigt, vi får at vide hvornår vi kan hente nøgle og min mor kommer og henter mit fjernsyn og sætter kasser i bilen, så de er klar til i morgen. Jeg skal vaske op og gøre rent, tømme køkkenskabe og pakke mad ned. Og for lige at toppe det hele af, så vågnede jeg med kriller i halsen og hosteanfald. Det er bare ikke tidspunktet at skulle være syg.

Lige nu er jeg simpelthen så træt (er kun på min første kop kaffe) og man får ikke just mere energi, ved at tænke over hvor meget jeg skal nå.

Men jeg glæder mig til at vise jer lejligheden, og hvad jeg har af planer med den. Og jeg glæder mig til at vi er kommet på plads og vi bare kan nyde min svigerfars 50 års fødselsdag på lørdag. Og jeg glæder mig til at få mine neglelakker igen. Jeg fik lige lov til at låne min mors negleklipper og -fil, og en neglelakbase af min mor, så mine negle ikke er så skrøbelige til flytningen. Når denne uge er slut så står den bare på ren hygge og afslapning, sådan som en sommerferie skal være.

Nu vil jeg drikke min kaffe ud og gå ned til trunterne og få en peptalk inden vi skal møde vores nye støtte/kontaktperson.

Vi ses smukke mennesker <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar