TradeDoubler Verification

torsdag den 31. juli 2014

IKEA-testen

Så er vi endelig ved at komme på plads i den nye lejlighed. Jeg beklager den manglende opmærksomhed på bloggen, men tiden har været presset. Vi har skullet flytte, bestille internet, i IKEA og jysk, passe min søster og til 50 års fødselsdag. Og så skulle vi begge lære at bo sammen med et andet menneske.

Vi har været lidt uvenner omkring alting, men det har hjulpet at være i IKEA og jysk. Vi har nemlig købt lameller (slut med et lagen hen over døren, og slut med at føle sig overbegloet, når man går halvnøgen på toilettet). Der er også kommet gardiner på altandøren, så man ikke længere får brændt røven, når man ligger i sofaen. Vi købte også et badeforhæng men en storby på (vi kunne ikke flytte til storbyen, så storbyen måtte flytte til os), så nu kommer der ikke til at være vand over det hele når vi har været i bad.

Nu har jeg også snart fået alle mine ting med (mangler kun 2 kasser og noget tøj hjemme hos min mor). Jeg var også forbi min mor forleden, fordi hun ikke forstod hvad det var for noget tøj, jeg ville have at hun kom forbi med. Det viste sig, at jeg faktisk ikke har særlig meget tøj, men ufattelig mange jakker (nogle af dem kommer nok til salg på min tictail på et tidspunkt).

Uh, jeg vil gerne takke alle jer der har brugt min gudkode "kylling" på eovendo, og nu er mine vinterstøvler bestilt! Det er måske i lidt for god tid, men dresslily.com er lidt langsomme til at sende ud (også fordi jeg ikke ville bettale for at det gik hurtigere. Det haster jo ikke ligefrem).

Men vi var som sagt ude for IKEA-testen. Til dem der ikke kender den så er det en test af parforholdet. Er man stadig sammen efter en tur i IKEA, så er det en keeper (og vi er stadig sammen). Dog havde vi min mor med, som kørte os till gentofte og hun var god til at fortælle os om størrelser.
Vi fik også købt ens sengetøj (som jeg synes er mega-voksent), det var dog lidt af en udfordring, da kæresten dyne er 20 cm længere end min. Men det lykkedes sgu. Så nu er vi herre-meget voksne med ens sengetøj og gardiner.

Og så har vi fået afprøvet vaskekælderen (den mand har mere tøj end mig), så nu kan vi snart få sengen ind (der mangler stadig en del, men vi er tættere på end nogensinde før).
Her er endelig ved at være rart at være, især nu hvor temperaturen så stille falder. Høje temperaturer gør mig irritabel og det er gået ud over min kæreste (en gang i mellem har det været selvforskyldt når han får skældud). Men vi er blevet gode igen, og det hele bliver forhåbentlig bedre med tiden.

Et langt indlæg, men jeg havde jo også samlet ind et stykke tid.

Ses smukke mennesker <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar