TradeDoubler Verification

søndag den 13. juli 2014

vinterstøvler i Juli

Det er måske en kende tidligt at tænke på vinterstøvler, når man sveder på en skyfri solskinsdag. Men som fattigrøv, er det nu man skal købe vinterstøvler (eller faktisk er det når de første vintergækker titter frem).
En ting der er nyttig som fattigrøv, er at købe uden for sæsonen. Og i vinters måtte jeg indse at mine vinterstøvler ikke kunne holde længere. Den ene lynlås var knækket (som gør det umuligt at tage dem på med vanter), og fordi jeg var for nærig (og ikke havde nogen penge), så havde jeg knyttet en lynlås ud af jutesnor. Men efter at sålen var ved at falde af, og man fik våde tæer, måtte støvlerne aflives. 
Så nu hvor vi har rundet den længste dag på året, og er gået ind i anden halvdel, så skal der jo snart nogle varme støvler til snart. Så min jagt er sat igang. Både efter billige støvler og penge til at betale for dem. Jeg har fundet et par på www.dresslily.com. De koster kun 228 kr. De er lagt i kurven, men jeg skal lige finde ud af hvordan jeg betaler for dem (samt en masse andre ting fra siden. JEG ER BESAT AF DRESSLILY).

Derfor vil jeg sende en lille opfordring (en bøn og et ønske) ud til jer, om at bruge min guldkode på eovendo (som stadig er: kylling). Hvis blot 10 personer bruger koden, så har jeg 200 kr, til disse skønheder. I er selvfølgelig også velkomne til at trykke på reklamer her på siden.



Forhåbentlig mine nye vinterstøvler!

Husk også at I kan donere til min mors katte via paypal-knappen oppe til venstre, så de kan blive steriliseret og øremærket (Min mor får ondt i ryggen af at tørre strint op efter hankatten Dims, så hjælp med at fjerne hans kugler).
Intet beløb er for småt. 1 kr er okay, 10 kr. er fint, 100 kr fantastisk, 100.000 kr er også okay (og måske i overkanten).

Jeg ville sætte enormt meget pris på hvis I ville hjælpe.

I er fantasttiske smukke og yderst dejlige mennesker <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar