TradeDoubler Verification

tirsdag den 1. juli 2014

Billig underholdning

4 timers underholdning for 30 kr. Eller 30 kr for et godt stand-up show. Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg er tosset med stand-up, og er på jagt efter de shows der findes på DVD og som jeg ikke allerede har i samlingen.
Og jeg blev ellevild da jeg idag havde modtaget en mail fra Michael Schøt om, at man nu kan få alle hans shows som lyd, for sølle 30 kr (og det er alle shows for 30 kr). Min eneste overvejelse var, om det ikke ville være lidt overkill at få alle hans shows på lyd, nu hvor jeg har alle hans shows (enten som download eller på DVD). Faktisk er der kun 1 show jeg ikke ejer (dog så jeg det live).

Men så kom jeg i tanke om, at I læse læsere har brugt min guldkode på eovendo (som stadigvæk er: kylling), og der lå lidt monetos på min paypal. Og så kunne jeg ikke dy mig. Jeg er nu den lykkelige ejer af alle hans shows på lyd. Det næste bliver at finde et kabel, så jeg kan få lyden ned på min mobil og iPod, så jeg endelig kan bevæge mig ud af lejligheden, uden at efterlade alt det sjove derhjemme.

Jeg takker Michael Schøt for at være så meget i fremtiden, at man kan lytte til skæg og ballade, mens man laver drønkedelige ting (så som opvask og togtur), og glæder mig til at andre komikere griber idéen, og udgiver deres show som lyd.

Hvis man skal have billede på kan hans shows også købes som download for 30 kr stykket. Og det fedeste er at pengene går direkte til komikeren, så de kan bruge tid på at lave grineren ting til os "dødelige".

Det hele kan hentes på www.michaelschoet.dk DO IT (:

Ses smukke mennesker <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar