TradeDoubler Verification

tirsdag den 1. juli 2014

2 uger til flytning

Så er der præcis 2 uger til vi flytter, og indretningsdrømme kan blive opfyldt. Der er kun et lille problem. Pladsmangel. Vi kommer til at have 49,3 m2, og en meget lille altan.


Men når det så er sagt, så handler det vel bare om at indrette smart. Jeg fald over denne smarte ting.
Et kartoffel-tårn. Det kræver kun at man lægger 5 spirende kartofler og 90 liter muldjord, og så har man nye kartofler året rundt. Kassen kan nemlig tåle frost.
For 350 kr, så skal man aldrig købe kartofler igen. Det er sgu da et sparetip der vil noget.
Og selvom vi måske ikke har plads til den lige nu, så er det en ting, jeg skal erhverve mig, når vi engang får noget større.

Og så er den faktisk også pæn.

Kan købes her




Dette højbed er der desværre heller ikke plads til i hverken lejligheden eller på altanen. Men den ville ellers være fin til krydderurter eller bær. Og mine krydderurter skal snart have nye potter, da dem de kom med, er af pap (og ret så utætte). Og alt hvad der kan stables eller hænges op, er et plus i en lille lejlighed.

  Kan købes her









Jeg kan næsten ikke vente til at komme igang med at flytte. Måske min ønske og indretningstrang falder når vi står i alt flytterodet. Jeg glæder mig sygt meget til at vågne op ved siden af min kæreste HVER DAG!

Ses smukke mennesker <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar