TradeDoubler Verification

søndag den 29. juni 2014

flytning og indretning

Nu nærmer flyttedatoen sig, og pakningen er så småt gået i gang. Og så kommer der alle de gode idéer til indretning og drømme om nyindkøb (Som nok forbliver drømme, da der er lavvande i pengepungen - SURPRICE)
Men man kan jo altid drømme - eller finde billigere alternativer.



Jeg er en sucker for lysestager og træ. Træ bringer liv og afslapning ind i hjemmet, og når nu vi skal bo på 3. sal, så gør træ, at det ikke virker så beton-agtigt. Jeg fald over denne lysestage, som fås i flere træfarver og flere udformninger.
Jeg er vild med dem, især hvis man har et par stykker, i forskellig nuance og former.

Kan købes her

En ting jeg virkelig glæder mig til, er at vi får gavekort til Jysk. Og når man er voksen (og flytter sammen med kæresten) så skal det lyserøde sengetøj nok skiftes ud (samt det med pokémon og AQUA). Min kæreste er sikkert fuldstændigt ligeglad, men der er noget harmonisk i, hvis vi har samme sengetøj.
Og dette sengetøj er meget stilrent og og med gruk af Piet Hein (Og jeg ELSKER gruk).
Og lige dette gruk passer fantastisk til to personer, der ofte kan have en dårlig dag.
"Husk at smile før du sover,
så går dagens surhed over"

Kan købes her



Så snart vi flytter ind, så kommer der sikkert en masse indlæg omkring flytning og indretning. Og jeg glæder mig. Ikke mindst til at bo sammen med min kæreste og starte et nyt kapitel, ikke blot i livet men også i vores parforhold.

Vi kan næsten ikke vente!

Ses smukke mennesker <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar