TradeDoubler Verification

søndag den 8. juni 2014

6. Juni - Bedste drengeven

Jeg har ikke været så god til det der med at blogge, da jeg har været hjemme hos min mor (Jeg skulle vaske tøj, og hun skulle hjælpe med at hente min kæreste og mit bord fra kirkens korshær). Men bloggen dør jo ikke af den grund.

Dagens emne: Bedste drengeven.
Det kan jo ikke være andre end min Pappi! Som faktisk hedder Martin. Han er brandmand, dørvagt, sosu-medhjælper (under uddannelse) og bare super flink. Når vi ses i Kbh, så er han med på mine skøre påfund.
Eks. da vi gik på produktionskole på Nørrebro og skulle have tiden til at gå bagefter, så gik vi rundt i Københavns gader. Jeg havde hørt en sang fra Joey Moe, hvor han sagde noget med Amagerbrogade, og dér havde jeg aldrig været. Så vi tog en bus derud, stod der i et halvt minut, hvorefter jeg spørger: "Skal vi ikke tage tilbage igen?".

Sidst vi sås, var 1. Maj hvor han gik med til at vi gik fra Fælledparken til den glade gris ved strøget, fordi jeg vidste at der ville være stand-up. HURRA, for en god ven!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar