TradeDoubler Verification

tirsdag den 3. juni 2014

Dag 3 kæledyr

Så blev det 3. juni, og jeg stinker til denne her blogchallenge. Jeg glemte at uploade igår (men indlægget ligger der nu). Idag skal jeg skrive om kæledyr.

Og jeg har ingen kæledyr (desværre) og vi må ikke have den slags der hvor vi flytter hen. MEN min kæreste har nogle porcelænskatte, som han har arvet fra sin oldemor, og de skal med. Og jeg har mine krydderurter, så lidt liv og lidt dyr kommer der dog til at være.

Og hvis jeg mangler nærhed med kæledyr så er der rig mulighed i familien. Min mor har en masse katte (plus det løse) og mine svigerforældre har to hunde og to katte.

For at dette ikke bliver et alt for kort og kedelig indlæg, så vil jeg remse navnene op på min mors katte:

Frida (som er min baby)
Lucy (som jeg deler min mad med)
Olivia (overkælling)
Dims (idiot)
Fanny (anorekisk luder)
Batman (tøsedreng - er ikke hjemme for tiden)
Tulle (er faldet ned fra månen)

Og så er der det løse. De katte der kommer og går, og som vist nok stammer fra min mors hus.

Hystaden (hysterisk kat som kommer ind en gang i mellem)
gråmisserne (der er to der holder til ude foran min mors dør, de vil ikke røres, men man vil så gerne)
Leo (Rød hankat der slås med Dims)
Frede (Fede Frede Franskbrød)

Det er alle katte min mor fodrer og holder af (når de ikke slår, bider eller tramper hende i ansigtet når hun sover). Hun er lidt af en crazy catlady.
Men hun knokler for de små kræ. Hun er alene om at tjene penge til dem, et hus, min lillebror (som spiser meget) og en bil der nærmest ikke holder sammen. Men jeg tror hun er glad for de katte, for hvis man hører nogle mærkelig lyde, så er det hende der kommunikerer med en kat.

Dog er der kun én kat der er øremærket og steriliseret, så når der kommer killinger, bliver hun nødt til at drukne dem. Dette er modbydeligt, men der er ikke andet hun kan gøre, da hun ikke har råd til at fodre flere katte. Derfor vil jeg bede jer søde læsere, om at give en lille donation, så de kan blive steriliseret og øremærket, eftersom min mor ikke har råd til det.

Jeg ville så gerne kunne give hende det hele selv, men det er svært på SU og underskud. Og hun har også gjort en masse for sine børn. Hun tog lån i banken for at kunne holde konfirmation for os og for at sende os på efterskole. Hun har knoklet hele sit liv, og hun gør det stadig. Hun laver mad når man kommer på besøg, og bager boller og laver lagkage når vi har fødselsdag.

Så søde, søde og lækre læsere: Giv endelig en lille donation til hendes katte. Det ville gøre hende (og mig) så glade!

Jeg sætter en donationsknap ude til højre <3

I er dejlig og på forhånd tak <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar