TradeDoubler Verification

tirsdag den 3. juni 2014

Dag 2 i blogchallenge!

Verdens dårligste blogger. Jeg begyndte at skrive indlægget, men så gik jeg og glemte at om det. Men her er den.

Så er vi nået til den 2. Juni, og regningerne er betalte, det er mandag og jeg er ved at løbe tør for tobak.
I følge skemaet skal jeg skrive om vejret (Sikke en dansk ting, at skrive om).

Den helt kedelige version:

21 grader, sol og få skyer. nærmest ingen vind.

Det kunne I jo også vide ved at kigger udenfor.
Men jeg sidder indendøre og er ved at smelte. Måske man skulle gå ud og få noget D-vitamin og lidt kulør på benene og vind i håret. Men jeg har bare været virkelig uoplagt idag. Jeg fik endelig taget mig sammen til at hente computeren inde fra soveværelset (som ligger 5 meter fra min sofa). Men jeg skal have noget frisk luft, for jeg skal jo også have mad på et tidspunkt (Jeg har en lille smule mad i huset, men mon det er nok?).

ses derude smukke mennesker <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar