TradeDoubler Verification

søndag den 1. juni 2014

totalt spontant blogchallenge!

Nu har jeg endelig internet igen (kæft det bliver lækkert når jeg flytter sammen med kæresten, og vi får UBEGRÆNSET internet), så nu er det vist tid til en månedlig blogchallenge, som jeg skal forsøge at komme igennem. Jeg er nemlig ved at blive lettere sindsyg af at lave ingenting, og det bliver nok et rart afbræk fra eksamenslæsning, og kan få tiden til at gå inden jeg skal op (der er 2 uger til næste eksamen).

Så først smider jeg lige challengen:

1. Juni

Arg det er jo idag, og planen er en selfie.


TADAAA!! Normalt lægger jeg ikke billeder af mig selv ud på cyperspace (andet end facebook, når jeg skifter hårfarve), men her har jeg også en mulighed for at vise hvad jeg bl.a. fik med hjem fra byttemarked.
En ret awesome hue, som faktisk passer til mit hoved. Og så kunne jeg da også lige flashe min nail art!


Aldig har der været så mange billeder i et indlæg. Og det bliver også lidt af en udfordring for mig, da jeg er lidt doven med hensyn til at tage billeder.

Jeg håber I vil kunne lide det, og måske få lidt info omkring mig. Ikke at jeg super interessant, men man skal jo starte et sted (:

Ses derude smukke mennesker <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar