TradeDoubler Verification

torsdag den 12. juni 2014

11. Juni - Musik

Synes lidt at emnerne bliver lidt tamme. Jeg hører faktisk ikke så ofte musik. Min iPod er ikke blevet opdateret i lang tid, så når jeg endelig hører musik, så er meget nostalgisk. Lidt Silja, lidt Trentemøller, lidt Billie Joel, lidt Kim Larsen, Lidt flødeklinikken, lidt Natasja, lidt Raske Penge. Jeg har en meget blandet musiksmag. Lige fra Dansk top til slipknot og så har vi også rundet noget pop og dancehall. Jeg har virkelig svært ved at definere min musiksmag. Ofte er det bare en sang eller en kunstner der kører på repeat.

MEN jeg hører rigtig meget fup i farvandet. En podcast med de to komikere Mikkel Malmberg og Morten Wichmann, og så har de en gæst med (ofte komiker). De kan gøre en dag god og man kan grine med dem og de rigtig sjove. Man får en inside i komiker miljøet og et godt grin. Lyt til dem!

En anden podcast jeg lytter til er Det dystre skæg med Elias Ehlers og Martin Nørgaard. De vender lige hverdagens dystre emner og hæver lige humøret op igen med deres nye glædesquiz, hvor svarene er præmien. Af en eller anden grund synes jeg det er lidt sjovt at lytte til dem diskutere alt mellem himmel og jord, og om deres gøren og laden (ofte handler det om Elias' katte og hans træning, og om hvilken pizza Martin kan lide). Det er ikke sådan at man griner sig igennem det, men det er totalt hyggeligt. Desværre kommer der sjældent nye afsnit hvilket er synd, for jeg elsker de to dystre drenge.

Det var meget lidt om musik og lidt meget om podcast.

Kan  anbefale nogle podcasts?

Ses i morgen smukke mennesker <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar