TradeDoubler Verification

fredag den 13. juni 2014

13. Juni - Lockscreen


Så blev det den 13. Juni, og vi er næsten halvvejs i dette eventyr med bloghallenge. Idag er det min lockscreen, som jeg går ud fra er baggrunden på min mobil. Det første billede er af min søde kæreste, og er det allerførste billede jeg tog med telefonen. Det andet billede (hvis man kan se det) er en ugle lavet af kaffebønner og kaffekopper. Jeg synes den passede meget godt til mig, da jeg elsker kaffe og bliver kaldt for kylling. Okay, det er ikke den helt rigtige fugl, men ugler er da også søde. Ikk!?

Selvom det er en iPhone 3, så troede jeg at jeg var med på noderne. Dog kom jeg til at føle mig gammel, da en 9-årig pige rynkede på næsen af mit - åbenbart - oldtidfund af en mobil. Men eneste reaktion var bare: "jamen jeg har da snapchat". Er det normalt at føle sig gammel som 22-årig?

Ses imorgen smukke mennesker <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar