TradeDoubler Verification

mandag den 16. juni 2014

15. Juni - Something you found

Okay, Jeg har ingen idé hvad det betyder?
Men jeg kan fortælle, at min kæreste gjorde mig opmærksom på at samle mine lån, det sted hvor der er lavest rente. Så nu er der ikke noget minus på min konto (den 16. Juni). Kassekreditten er ude af verdenen og det er fantastisk! Dog skal jeg lige omprogrammere min hjerne til at nul ikke længere er lig med -20.000, men mon ikke jeg klare det?

Så noget jeg har fundet: Et smuthul til en bedre økonomi.

Plus, at Hillerød kommune har sørget for at vi ikke skal betale husleje resten af vores boperiode her. Og så får jeg SU i sommerferien, og der triller da lige en lille løn ind her den 1. OMG, jeg føler at jeg bliver rig! Sådan da. Der er jo stadig et SU-lån der skal betales tilbage, som lige er steget med næsten 18.000. Men hvis jeg har spare op på samme måde som før, så bliver det jo intet problem.

Så nu er der lidt mindre dårlig samvittighed til mig. Jeg føler, at nu kan jeg tjene mine egne penge, følelsen af gældfri, kommer nærmere.

ses smukke mennesker <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar