TradeDoubler Verification

torsdag den 26. juni 2014

22. Juni - Arg!

Denne her blogchallenge har stået stille for længe, og nu hvor jeg har sommerferie, så gider jeg ærligt talt ikke dens dumme emner.
Jeg tror at jeg vil trimme ud i bloggen (d.v.s. alt det fuldstændigt ligegyldige) og deler det e.v.t. op i kategorier. Der skal også ryddes op i lejligheden og på computeren, så selvom der er ferie, er der nogle ting der skal nås, så jeg kan starte på en frisk når vi når til august.

Der sker jo meget for tiden. Der skal lægges nyt budget (jubiii), ordnes internet, flyttes og så skal man jo vænne sig til at bo sammen med nogen.

Og nu hvor der endelig ikke er minus på kontoen, så kan man jo begynde på en opsparing. Jeg har i længere tid luret tictail ud, og den er lige kommet i luften (Der er lige pt. kun 2 ting derpå, men når vi flytter, så sættes alt det vi synes er overflødigt på).

I er velkomne til at kigge forbi allerede nu, men der går noget tid før der kommer flere ting på.
kylzcing.tictail.com

Det er jo helt nyt for mig, så jeg beklager hvis der kommer nogle problemer (jeg håber I kan bære over med mig).

Men jeg glæder mig til en ny periode, med fremskridt!

Ses smukke mennesker <3

Husk min giveaway! give-away

Ingen kommentarer:

Send en kommentar