TradeDoubler Verification

søndag den 8. juni 2014

7. Juni - Bedste pigeven

Den er straks værre. Jeg er rigtig dårlig til at holde fast i mine veninder, også fordi de bor så langt væk. Men jeg kan nævne nogen der har haft en betydning i mit liv, og også er dem jeg oftest kontakter:

Kat: Vi går i skole sammen, eller vi går på samme skole. Og vi skulle have flyttet sammen, men det blev heller ikke til noget. Men vi snakker sygt godt med hinanden, da vi er enige om en masse ting og interesserer os for det samme. Alt der er lidt spirituel kan vi snakke om længe.

Anja: Jeg kan ikke tænke på Hvidovre, uden at tænke på Anja. Vi sov ofte sammen (selvom vi boede i samme bygning). Jeg underholdt hende når hun havde barvagter på kollegiet, hun underholdt mig på min fødselsdag, da jeg sad helt alene. Jeg gav hende billetter til et comedyshow "Fucking glad" med Elias Ehlers, på hendes fødselsdag, den dag showet blev optaget. Vi har været igennem meget sammen, og jeg glæder mig til at vi begge får tid og råd til at ses noget mere igen.

Petrea: Min bar-ven! Vi gik på produktionskole sammen, og da vi havde fri hver anden fredag, så gik vi torsdagen før på Understellet. Når vi mødes nu, starter vi altid på Understellet og tager derefter på Basilikum. Vi snakker om alt mellem himmel og jord.

Dog er det ærgerligt at jeg bor Hillerød og de bor i henholdsvis Sydhavnen, Hvidovre og Helsinge.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar